[kj] Podívejte se na můj profil na Facebooku

Zuzana Lennonka Ansorgová invite+mwukwuj_ at facebookmail.com
Sat Feb 20 08:39:59 EST 2010

Milý/Milá A List,

Vytvořil(a) jsem si Facebooku profil, kde mohu zveřejňovat svoje fotky, videa a události, a abyste si je mohli prohlížet i vy, chci si vás přidat mezi své přátele. Nejprve ale musíte začít Facebook sami používat. A jakmile se přidáte, můžete si také vytvořit vlastní profil.

Díky,
Zuzana

Chcete-li se zaregistrovat na Facebook, klikněte na tento odkaz:
http://www.facebook.com/p.php?i=737845938&k=33BT425X4TXG5EMAUK5VPVWUUR1BW5&r

Already have an account? Add this email address to your account http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=gathering@misera.net&c=a954ff6b256ded7ea62a5efd25d66224.Uživatel Zuzana Lennonka Ansorgová vás, gathering at misera.net, pozval(a) na Facebook. Pokud si v budoucnu nepřejete dostávat od Facebooku tento typ e-mailů, kliknutím na níže uvedený odkaz jejich odběr zrušte.
http://www.facebook.com/o.php?k=6fdc56&u=601791491&mid=1e9e35dG23de9c03G0G8
Kanceláře organizace Facebook se nacházejí zde: 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304.